Сучасна практика
в сфері бухгалтерського
та управлінського
обліку для бізнесу

Бережіть Ваш час! Ми зробимо всю складну роботу за Вас!

Наші клієнти


Декілька слів про компанію TopClass

Ми впроваджуємо кращі практики та технології в сфері бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту для українських та іноземних компаній.

  • ПРОАКТИВНІСТЬМи активно впроваджуємо нові ідеї та рішення, які допомагають нам стати кращими
  • ПРОФЕСІОНАЛІЗММи постійно розвиваємось і вдосконалюємо свої компетенції для того, щоб бути ефективними.
  • КОМАНДНА РОБОТАМи об’єднуємо наші зусилля для досягнення цілей та підтримання позитивного настрою.
  • ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬМи виконуємо свої зобов’язання, несемо відповідальність за наші дії та їх наслідки.

Як ми працюємо

Мінімум затрат часу на оформлення відносин, максимум на продуктивну співпрацю

01

Заявка на сайті

Залиште запит у зручній для Вас формі

02

Відповідь протягом 15 хвилин

Наша команда оперативно відгукнеться на Ваше питання

03

Вибір послуги

Оберіть найприйнятніший для Вас набір послуг

04

Укладення договору

Підписання договору та продуктивна і успішна співпраця

Бухгалтерські послуги

Бухгалтерський облік – Дрібний бізнес

Всі великі компанії виросли із маленьких компаній. Більше 15 років наші спеціалісти стартували різні бізнеси, більшість із яких успішно працює на українському та світовому ринку.

Наші спеціалісти як для існуючого, так і нового бізнесу допоможуть Вам:

  • Якісно та комплексно вести бухгалтерський облік
  • Вести ділову комунікацію на зрозумілій мові
  • Проконсультують щодо змін в законодавстві
  • Відновити облік
  • Виправити помилки минулих періодів
  • Пройти податкову перевірку за нашої підтримки
  • Прийняти справи або ж передати справи новій бухгалтерській службі

А для нового бізнесу:

  • Обрати юридичну форму бізнесу
  • Систему оподаткування
  • Зареєструвати Ваш бізнес в державних органах
  • Отримати дозвіл на роботу для іноземців
  • Організувати доступ до програмного забезпечення та електронний документообіг

Бухгалтерський облік – Середній бізнес

Ми будемо раді допомогти Вам:

  • Вести комплексно бухгалтерський облік
  • Консультувати щодо бухгалтерського та податкового обліку
  • Надати на умовах аутстафінгу головного бухгалтера на період відпустки або пошуку нового
  • Відновити облік
  • Виправити помилки минулих періодів
  • Пройти податкову перевірку за нашої підтримки
  • Прийняти справи або ж передати справи новій бухгалтерській службі
  • Провести експрес-аналіз стану бухгалтерського та податкового обліку

В особі нашої компанії Ви отримаєте надійного партнера, який допоможе:

  • Скласти облікову політику, інструкції, положення
  • Розробити посадові інструкції для бухгалтерської служби
  • Підібрати контрольні листи для перевірки роботи бухгалтерської служби
  • Підібрати персонал за напрямом бухгалтерського та податкового обліку
  • Провести проект-менеджмент автоматизації програмного забезпечення

Бухгалтерський облік – Великий бізнес

Наша Компанія професійно надає наступні послуги для великого бізнесу:

  • Аутстафінг персоналу на довгий та короткий строк на всі ділянки обліку
  • Облік окремих ділянок бухгалтерського та податкового обліку
  • Виконання проектних робіт в сфері бухгалтерського та податкового обліку
  • Супроводження податкових перевірок
  • Супроводження приймання-передачі справ
  • Відновлення обліку
  • Консультування з питань бухгалтерського та податкового обліку
  • Моделювання бухгалтерських та податкових рішень
  • Складання облікової політики, інструкцій, положень
  • Проект-менеджмент автоматизації програмного забезпечення

Наші спеціалісти працюють із програмним забезпеченням SAP, 1C, Cognos, Axepta

Наші спеціалісти можуть вести комунікації англійською мовою.

Бухгалтерський ассістанс


Ми організували напрямок бухгалтерського ассістансу для того, щоб надавати наступні професійні послуги:

  • Управління клієнт-банком

  • Збір первинної документації

  • Обробка первинної документації: виписка, внесення в 1С

  • Оформлення первинних документів

  • Оформлення відряджень

  • Складання регламентних документів (накази, протоколи тощо)

  • Оформлення електронних ключів, програмного забезпечення для подачі звітності

  • Оформлення кадрових документів

  • Допомога в оформленні банківських ключів

  • Допомога в оформленні документів на кредитування

  • І не тільки

Кейс

Бухгалтерський облік Дрібний бізнес

Тест

Нашими аналітиками в режимі інтерв’ю було отримано інформацію щодо бачення та очікувань клієнта. Після чого було запропоновано оптимальну податкову схему діяльності та методологію обліку; було розраховано планову та фактичну собівартість продукції.

Кейс

Бухгалтерський облік Дрібний бізнес

Тест

Нашими аналітиками в режимі інтерв’ю було отримано інформацію щодо бачення та очікувань клієнта. Після чого було запропоновано оптимальну податкову схему діяльності та методологію обліку; було розраховано планову та фактичну собівартість продукції.

Кейс

Бухгалтерський облік Дрібний бізнес

Нашими аналітиками в режимі інтерв’ю було отримано інформацію щодо бачення та очікувань клієнта. Після чого було запропоновано оптимальну податкову схему діяльності та методологію обліку; було розраховано планову та фактичну собівартість продукції.

Кейс

Бухгалтерський облік Дрібний бізнес

Нашими аналітиками в режимі інтерв’ю було отримано інформацію щодо бачення та очікувань клієнта. Після чого було запропоновано оптимальну податкову схему діяльності та методологію обліку; було розраховано планову та фактичну собівартість продукції.

Кейс

Бухгалтерський облік Дрібний бізнес

До нас звернувся підприємець з бажанням припинити діяльність ФОП, що працював на загальній системі. Протягом останніх двох років первинні документи систематизовано не велись, за деякі проміжки часу взагалі були відсутні.

Нашими спеціалістами було проведено роботу щодо аналізу стану справ перед перевіркою, оцінено ризики, що можуть виникнути під час податкової перевірки, після чого було поновлено документи та успішно пройдено податкову перевірку.

Кейс

Бухгалтерський облік Середній бізнес

Нами було взято на обслуговування новостворене підприємство, яке розпочинало займатись виробництвом та продажем косметичних засобів. Клієнт звернувся із запитом на послуги щодо постановки та налагодження бухгалтерського та економічного обліку.

Нашими аналітиками в режимі інтерв’ю було отримано інформацію щодо бачення та очікувань клієнта. Після чого було запропоновано оптимальну податкову схему діяльності та методологію обліку; було розраховано планову та фактичну собівартість продукції.

Кейс

Бухгалтерський облік Великий бізнес

Ми отримали запит від клієнта на ведення бухгалтерського обліку та складання звітності в компанії на період пошуку нового головного бухгалтера (колишній головний бухгалтер по особистих причинах не мав змоги очікувати та послідовно передати справи своєму колезі-наступнику).

Нашими спеціалістами було оперативно проаналізовано та підтримано безперебійне ведення обліку внаслідок швидкої оцінки та розуміння бізнес-процесів, а також взяття на себе менеджменту бухгалтерської служби.

Кейс

Ассістанс

Успішно розвиваючи бізнес, наш клієнт звернувся із запитом на послуги щодо ведення обліку окремих ділянок діяльності. Перебуваючи на етапі, коли наявні ресурсі не покривають весь обсяг робіт, а для залучення додаткових штатних одиниць навантаження ще недостатньо, послуги ассістансу наявним працівникам дозволяють якісно виконати поставлені задачі та уникнути зайвих витрат на персонал.

Топ Клас Економікс

Топ Клас Економікс - Управлінська звітність

Компанія Топ Клас працює із всім спектром управлінської звітності: від розробки форм звітів, бюджетування до складання всіх форм управлінської та оперативної звітності.

Ми працюємо в різних програмних продуктах, серед яких зокрема Cognos, Talentia, Budgeting, 1С УПП, УНФ та інші.

Топ Клас Економікс – економічне моделювання

Економічне моделювання різних господарських ситуацій, як основний інструмент прийняття зважених раціональних рішень, знайшло широке застосування бізнесом в епоху невизначеності.

Інструменти економічного моделювання дозволяють вибудовувати плани дій та управляти ризиками і, як наслідок, зменшувати економічні втрати і підвищувати успішність Вашої справи.

Топ Клас Економікс - Віртуальний фінансовий директор

Всі великі компанії виросли із маленьких компаній. Більше 15 років наші спеціалісти стартували різні бізнеси, більшість із яких успішно працює на українському та світовому ринку.

Наша команда допомагає здійснити постановку бізнес-процесів та їх супроводження, а саме:

  • Якісно та комплексно вести бухгалтерський облік
  • Вести ділову комунікацію на зрозумілій мові
  • Консультувати щодо змін в законодавстві
  • Відновити облік
  • Виправити помилки минулих періодів
  • Супроводжувати податкові перевірки
  • Супроводження приймання-передачі справ

Топ Клас Економікс - Супровід злиття/розподілу бізнесу

Ми маємо досвід професійного супроводження угод щодо розподілу бізнесу різної складності (від однієї до групи компаній).

З нашого досвіду дуже важливо ділити бізнес дотримуючись ділових принципів, зберігаючи добрі стосунки після розподілу.

Окрім цього, наша Компанія надає консультаційні послуги щодо оформлення партнерських відносин, економічної оцінки бізнес планів, оцінки податкових ризиків, складання ліквідаційної, консолідованої звітності та інше.

Кейс

Управлінська звітність

Власник групи компаній звернувся із запитом на складання консолідованої звітності по групі компаній з аналізом окремо кожного напряму діяльності. Нашими спеціалістами було розроблено на впроваджено оптимальній пакет звітності, яка дає змогу оперативно та легко оцінити стан справ по групі компаній

Кейс

Економічне моделювання

Працюючи з різними бізнесами, наш досвід дозволяє аналізувати бізнес-моделі у найрізноманітніших сферах. На запит одного з наших клієнтів було розроблено детальну бізнес-модель по виробництву в Україні та експорту закордон меду та пов’язаної з його виробництвом продукції.

Кейс

Віртуальний фінансовий директор

До нас звернувся клієнт, із запитом на управління та контроль фінансів компанії. Розглянувши наш підхід до організації процесів з фінансами компанії, нами було розпочато успішну та зручну співпрацю в ході якої було організовано оперативний, гнучкий та інформативний обмін інформацією, яка давала змогу приймати найоптимальніші рішення та ефективно управляти фінансовими потоками компанії.

Кейс

Супровід злиття/розподілу бізнесу

На певних етапах бізнес досягає тієї межі, на якій потрібно прийняти рішення про кардинальні зміни. Одні з наших клієнтів в процесі розподілу бізнесу залучили нас як експертів для оцінки підготовленої з обох сторін управлінської інформації, а також як модераторів в ділових переговорах для забезпечення ділової та раціональної атмосфери зустрічей.

Управління фінансами фізичних осіб

Управління фінансами фізичних осіб - Оподаткування

Обов’язкова підготовка та подача щорічної звітності фізичними особами потребує спеціальних знань і навичок.

Наша практика подачі декларацій в сфері Wealth management включає підготовку декларацій по різним видам доходів, починаючи від операцій із нерухомістю, декларування іноземних доходів, закінчуючи фінансовими доходами від купівлі продажу фінансових активів (акцій, деривативів, облігацій, тощо), проведенням Due Dilligance (економічна сфера)

Управління фінансами

Спеціалісти нашої Компанії надають професійне консультування в сфері управління приватними фінансами та активами (питання оподаткування, економічного зиску, юридичного оформлення тощо) .

Також в партнерстві із спеціалістом ринку фінансових послуг Світланою Самко (сторінка LinkedIn) консультуємо клієнтів щодо вкладень коштів в іноземні активи.

Кейс

Оподаткування фінансів фізичних осіб

До нас звернувся клієнт із запитом на послуги з декларування доходів. Діяльність була різноманітною: придбання та продаж корпоративних прав, набуття права власності на нерухомість, торгівля цінними паперами закордоном, списання боргу по банківському кредиту, застосування пільги по навчанню.

За нашого супроводу, клієнтом було зібрано повний пакет документів та нашими спеціалістами було складено проекти декларацій, що успішно пройшли перевірку після їх подачі.

Кейс

Управління фінансами фізичних осіб

До нас звернувся клієнт із проханням прийняти участь в зустрічі по розгляду бізнес-плану, в який планувалось інвестування власних коштів. Присутність на зустрічі нашого бізнес-аналітика, кардинально змінила думку клієнта, оскільки він побачив, що не враховував нюанси податкового обліку та інших регуляторних і адміністративних чинників, в результаті яких проект вимагав би залучення значного додаткового капіталу. Таким чином, управління фінансами це не лише отримання прибутку, а й недопущення отримання збитків.

HR послуги

HR послуги - Розробка кадрової документації

Кожен роботодавець несе відповідальність згідно трудового законодавства.

Ми допомагаємо у наступних питаннях:

  • Розробка кадрової регламентної документації (оформлення колективних договорів, правил трудового розпорядку, положень про преміювання тощо)
  • Консультування щодо кадрового обліку
  • Налаштування програмного забезпечення щодо якісного ведення кадрового обліку і нарахування заробітної плати
  • Щомісячне ведення кадрового обліку

HR послуги - Пошук економічного і бухгалтерського персоналу

Ми надаємо послуги по пошуку бухгалтерського та економічного персоналу в різного роду комбінаціях:

  • Пошук персоналу
  • Пошук персоналу і професійна оцінка
  • Пошук персоналу, професійна оцінка і навчання Hard skills
  • Пошук персоналу, професійна оцінка, професійне супроводження від 1 до 3 місяців

HR послуги - Вирішення спірних ситуацій в сфері HR

Як Компанії зберегти добру репутацію в спірних моментах із співробітниками Компанії? Як гармонійно звільнити співробітника із посади? Як пояснити функціональні обов’язки та очікування Компанії щодо співробітника? Як не доводити справу до судових спорів?

Ці та багато інших практик в сфері управління персоналом напрацьовані нашими спеціалістами протягом більше 15 років і ми будемо раді допомогти Вам у вирішенні даних питань.

Кейс

Розробка кадрової документації

Ми отримали запит щодо розробки Положення про преміювання. Компанія мала складну внутрішню систему преміювання працівників, яка фактично не була формалізована належним чином (всі доплати, бонуси, премії, надбавки оформлювались в компанії як щомісячна премія).

Наша команда спільно з робочою групою клієнта, провели роботу щодо опису та формалізації всіх видів додаткової заробітної плати, що було відображено у Положенні про преміювання працівників.

Кейс

Пошук економічного і бухгалтерського персоналу

До нас звернувся клієнт із запитом на пошук спеціаліста на посаду фінансового директора-головного бухгалтера. Завдяки досвіду та навичкам роботи в галузях бухгалтерського, податкового, кадрового та управлінського обліку, а також проектного менеджменту, нашою командою було відібрано потенційних кандидатів, проведено професійну оцінку шляхом співбесіди, що дало можливість визначити як поточний рівень знань та навиків, а також перспективні здібності кандидатів.

Кейс

Вирішення спірних ситуацій в сфері HR

У клієнта власниками було прийнято рішення змінити менеджера компанії. Діючий менеджер був не згоден з позицією засновників і виникла ситуація, коли працівник, що має суттєвий вплив залишає посаду, а мотивація щодо передачі справ у нього відсутня.

Нашим HR-менеджером було знижено психологічну напругу по ситуації та проведено переконання обох сторін у необхідності пошуку компромісного рішення.

Автоматизація бізнес-процесів в 1C

Автоматизація бізнес-процесів в програмі 1C

Спеціалісти Компанії Топ Клас консультують щодо вибору програмного забезпечення, побудови аналітичної бази, надають послуги проект-менеджменту та бізнес-аналізу для впровадження автоматизованих рішень для Компаній

Кейс

Автоматизація бізнес-процесів в 1С

Нашою командою було налаштовано виписку податкових накладних з великим асортиментом номенклатури по покупцях, які розраховуються бюджетними коштами.

Було створено обробку, що дозволяла протягом однієї хвилини формувати податкову накладну із складом номенклатури із 20-30 видаткових накладних. Було оптимізовано витрати часу та кількість задіяного персоналу.

Як ми вирішуємо проблеми

Інформуємо клієнтів про те, як зміни в законодавстві можуть вплинути на їх діяльність

Агенція нерухомості

Витрачаємо мінімум часу та зусиль на питання обліку. Чітка та налагоджена комунікація зі спеціалістами компанії Топ Клас дозволяє направити вільний час на розвиток справи.

Олександра Меркулова

Директор

Мережа ломбардів

Інформативна управлінська звітність та системність у роботі допомагає оперативно приймати рішення з питань різної складності. Дякуємо за якісну роботу!

Вячеслав Долинський

Директор з регіонального розвитку

Представництво нерезидента в Україні

Ми задоволені роботою спеціалістів компанії Топ Клас, які постійно в курсі всіх змін законодавства стосовно діяльності нашого представництва

Ян Балінський

Голова представництва

Логістична компанія

Є задачі, які краще довірити професіоналам. Ми зробили вибір на користь компанії Топ Клас. Для нас важливо покращити логістику компанії для нового напрямку збуту

Дмитро Островський

Директор

Торгова компанія

Я звернувся до компанії Топ Клас за послугами з реєстрації своєї нової компанії, після якісної роботи ми уклали договір на комплексне бухгалтерське обслуговування

Олексій Данченко

Власник

Адвокатське об’єднання

Оперативна комунікація та якісне надання послуг є для нас визначальним при виборі партнерів. З компанією Топ Клас співпрацюємо не перший рік по різних сферах бізнесу

Андрій Круглов

Керуючий партнер

Міжнародна будівельна компанія

Командна робота та результативність – важливий для нас показник роботи. Ми завжди можемо розраховувати на допомогу спеціалістів компанії Топ Клас в найрізноманітніших ситуаціях

Вікторія Панченко

Фінансовий директор
АДРЕСА
03040, м Київ вул. Васильківська, 1, офіс 300
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ